Theme By: SleeplessThemes
Powered By: Tumblr

KAYZVEN

HomeAskArchive
✖ Mohamad Shaqir ✖ '92 ✖ Molly ✖ Instagram : kayzven ✖
Thu Apr 17th, 2014
0

RCAB pun ada. Ingat en ACAB je.

RCAB pun ada. Ingat en ACAB je.

Tue Apr 15th, 2014
0

1st payper done. Keep calm and stay rabak. #jahat #666 #dakjub #ase

1st payper done. Keep calm and stay rabak. #jahat #666 #dakjub #ase

Sun Apr 13th, 2014
0

Boleh jadi bogon tak kalo macam ni? #vsco #bapako

Boleh jadi bogon tak kalo macam ni? #vsco #bapako

Thu Apr 10th, 2014
0

With @azroykedah n Mael Headhunters @ Hotel MARA Salvatrucha. #tb #throwback #terobek #terqobek

With @azroykedah n Mael Headhunters @ Hotel MARA Salvatrucha. #tb #throwback #terobek #terqobek

Thu Apr 3rd, 2014
0

Tak kan la tak comel lagi kalau gini en? @matqenyih7  #exotic #pet #cute #masukair #comel #instaniaga #sayajual

Tak kan la tak comel lagi kalau gini en? @matqenyih7 #exotic #pet #cute #masukair #comel #instaniaga #sayajual

Wed Apr 2nd, 2014
0

'BANGSAT'

Engkau kata aku cerita lebat,
Sebenarnya engkau tak tahu apa aku buat,
Lebih baik engkau tutup mulut rapat rapat,
Sebab kata kata kau serupa bangsat!   -  Hitam, 2014

'BANGSAT'

Engkau kata aku cerita lebat,
Sebenarnya engkau tak tahu apa aku buat,
Lebih baik engkau tutup mulut rapat rapat,
Sebab kata kata kau serupa bangsat! - Hitam, 2014

Wed Apr 2nd, 2014
0

Taha steady~ @matqenyih7 #masterpenyu #badermok #mok #gemok #krissdihati #instafamous #instaaddict #instalekjeder #coolguy #lonerider

Taha steady~ @matqenyih7 #masterpenyu #badermok #mok #gemok #krissdihati #instafamous #instaaddict #instalekjeder #coolguy #lonerider

Tue Apr 1st, 2014
0

Diam diam kita tak kacau orang pun orang dengki/tak puas hati dengan kita. #eh #kaubolehpergijalan

Diam diam kita tak kacau orang pun orang dengki/tak puas hati dengan kita. #eh #kaubolehpergijalan

Thu Mar 27th, 2014
0

Malam tadi wa mimpi jumpa Lucifer, dia cakap ‘I’ve got something for you bro’. Celik je mata wa nampak ada bungkusan ikat tepi kat sebelah wa. Sekali kepala kambing daaaa. #gangkepalakambing #giftfromlucifer #karikepalakambing #karikepalahotako

Malam tadi wa mimpi jumpa Lucifer, dia cakap ‘I’ve got something for you bro’. Celik je mata wa nampak ada bungkusan ikat tepi kat sebelah wa. Sekali kepala kambing daaaa. #gangkepalakambing #giftfromlucifer #karikepalakambing #karikepalahotako

Wed Mar 26th, 2014
0

Because riding with hands are too mainstream. #ride #watlek #wattenang #watsteady #lonerider #instalekjeder

Because riding with hands are too mainstream. #ride #watlek #wattenang #watsteady #lonerider #instalekjeder

Tue Mar 25th, 2014
0

'Ikan koi renang renang' katanya.  - @matqenyih7 #diakata #sayatakkata #kacipke #pakmok #badermok #tahasteady #instafamous #instaaddict #instalekjeder #hangtoksahdokbuatqaplah #foodporn #pornstar #hehehe

'Ikan koi renang renang' katanya. - @matqenyih7 #diakata #sayatakkata #kacipke #pakmok #badermok #tahasteady #instafamous #instaaddict #instalekjeder #hangtoksahdokbuatqaplah #foodporn #pornstar #hehehe

Mon Mar 24th, 2014
0

KOSONG. Hanya bertemankan serombong. #watlek #ilekmantai #bukanorangseni #hanyamahukaudisini #ceh #poyo #gilbab

KOSONG. Hanya bertemankan serombong. #watlek #ilekmantai #bukanorangseni #hanyamahukaudisini #ceh #poyo #gilbab